22-08-03

Klachtenpost@hotmail.com heeft deze week al verscheidene e-m

Klachtenpost@hotmail.com heeft deze week al verscheidene e-mails ontvangen met virussen .
Indien U een klacht heb verzonden , gelieve uw systeem na te zien en de e-mail opnieuw te sturen .

Wij danken U voor Uw begrip. 

13:33 Gepost door meinona | Permalink | Commentaren (6) |  Facebook |

Commentaren

Wanneer in verschillende emmers met dezelfde bloemen een reclamebordje staat 20 germini aan 2.99 euro, en je scant dit etiket dan komt op uw scanner ROZEN 3.99 euro. De bijgeroepen verantwoordelijke zei ons dat ze hier niks kon aan doen omdat de leverancier zelf de prijs bepaald en wij bijgevolg 3.99 moesten betalen; Hiermee kon ik niet akkoord gaan en bij controle van
alle ruikers zaten er verschillende bij met het etiket ROZEN 2.99. Daarop hebben wij daarvan één meegenomen. Tergelijkertijd
vewijderde de verantwoordelijke het reclamebordje bij deze germinis
Dit vind ik persoonlijk NIET EERLIJK EN DAT HEB IK OOK OP VERSCHILLENDE PLAATSEN KENBAAR GEMAAKT;
Indien het hier inderdaad om een reclamecampagne ging, gaan nu alle volgende klanten 3.99 moeten betalen terwijl er wel
degelijk een bordje van de carrefour Lier bijstak van 20 germini 2.99 euro.

Gepost door: corsus Godelieve | 17-03-11

geachte verantwordelijke

ik ben gisteren naar gb supermarkt geweest voor mijn bodschapen te doen.
en een kassaieer vraag mijn tas om te kijken dat ik iets heb gepikt of niet.
dat vind ik zo erg want ik zou nooit zo iets doen zo had ik nooit gedaan en ik zal ook nooit doen.

als ik nu denkt ik vind jammer dat ik geen pollitie hebt geroepen een agent moest mijn tas in kijken niet zij.
zij heeft niets in mijn tas gevonden maar geen sorry gezegd . ik ben altijd een goede persoon geweest. ik ben geen dief
ik wil graag een nr van verantwordeljke ik wil met iemand praten.

met vriendelijke groeten

yilmaz aysegul

Gepost door: yilmaz aysegul | 08-03-13

We willen hier een melding doen daar we helemaal niet gediend zijn met het gedrag van Carrefour en kassiersters .
Je krijgt de zogenaamde bons van 5 euro als je al voor heel wat geld inkopen hebt gedaan.....
Ne mens komt van de ene ontgoocheling in de andere, ( netjes gezegd )
1. Handtas gestolen geweest>>>> dus kaart kwijt.
Nu, ik krijg op mijn naam en adres post met formulier waarop staat dat ik recht heb op een bon van 5 euro op het kaartnummer xxxxxxxx + staan er nog overige punten op. Ik dien het formulier in en krijg ticket van 5 euro, nu komt het..... inkopen gedaan en komen aan kassa waarop een zeer onvriendelijke kassierster zegt ja madam da gaat ni he, geen kaart geen 5 euro, ik ja maar ik heb die kaart niet meer, ja das spijtig voor u (op zeer sarcastische manier )
Dus madam gooi die 5 euro maar in de vuilbak !!!!!!!! Mooi is dat, Carrefour ik keer tevreden terug, ja vergeet dat ook maar !!!!!!!!!

2. Ben vandaag met vriend samen aan kassa, hij heeft 2 tikketten van 5 euro hij koopt daar 2 boekjes van samen een bedrag van 9,95 euro
Hij heeft WEL zijn kaart,,,, Wat krijgen we te horen... Ja meneer da ga ni he je moet voor minstens 10 euro kopen, hij antwoord jamaar geen probleem hou
die 5 cent maar geen probleem, werden we dr afgesnauwd op zeer onbeleefde manier ( dat is nog netjes uitgedrukt ).
Mor da ga ni verstade gij da ni, die kassa ga ni open en verder commentaar op een niet aanvaarbare manier tegenover klanten,
En dat gebeurd wel meer bij jullie kassiersters !!!!!!!!!
Dit is van Carrefour een dwingpraktijk om toch nog meer te kopen want 5 cent die ze mogen houden is toch nog te weinig dan gaan hun kassa's niet open,
alé alé komaan he seg...
Dit voorval was vandaag 20-5-2014 in Carrefour Borsbeek
Je komt binnen en ziet personeel lopen met t shirts met op de rug gedrukt.....WIJ HELPEN U GRAAG VERDER ??????? Dan de jarenlange slogan....KEER TEVREDEN TERUG..... Is echt niet van toepassing in jullie warenhuizen.
Vroeger waren het cheques van 5 euro en kon je die samenvoegen van meerdere personen om BV inkopen te doen samen voor een feest.
NU KAART WEG------GELD WEG.
PS Vanaf heden zijn we tot besluit gekomen dat we naar andere grootwarenketens inkopen zullen maken, die niet van die absurde reclame maken maar waar
je wel oprecht je geld dat je toekomt kunt benutten .
Onze slogan....WIJ KEREN NOOIT MEER TERUG

Gepost door: Patricia | 20-05-14

Klacht carrefour
We willen hier een melding doen daar we helemaal niet gediend zijn met het gedrag van Carrefour en kassiersters .
Je krijgt de zogenaamde bons van 5 euro als je al voor heel wat geld inkopen hebt gedaan.....
Ne mens komt van de ene ontgoocheling in de andere, ( netjes gezegd )
1. Handtas gestolen geweest>>>> dus kaart kwijt.
Nu, ik krijg op mijn naam en adres post met formulier waarop staat dat ik recht heb op een bon van 5 euro op het kaartnummer xxxxxxxx + staan er nog overige punten op. Ik dien het formulier in en krijg ticket van 5 euro, nu komt het..... inkopen gedaan en komen aan kassa waarop een zeer onvriendelijke kassierster zegt ja madam da gaat ni he, geen kaart geen 5 euro, ik ja maar ik heb die kaart niet meer, ja das spijtig voor u (op zeer sarcastische manier )
Dus madam gooi die 5 euro maar in de vuilbak !!!!!!!! Mooi is dat, Carrefour ik keer tevreden terug, ja vergeet dat ook maar !!!!!!!!!

2. Ben vandaag met vriend samen aan kassa, hij heeft 2 tikketten van 5 euro hij koopt daar 2 boekjes van samen een bedrag van 9,95 euro
Hij heeft WEL zijn kaart,,,, Wat krijgen we te horen... Ja meneer da ga ni he je moet voor minstens 10 euro kopen, hij antwoord jamaar geen probleem hou
die 5 cent maar geen probleem, werden we dr afgesnauwd op zeer onbeleefde manier ( dat is nog netjes uitgedrukt ).
Mor da ga ni verstade gij da ni, die kassa ga ni open en verder commentaar op een niet aanvaarbare manier tegenover klanten,
En dat gebeurd wel meer bij jullie kassiersters !!!!!!!!!
Dit is van Carrefour een dwingpraktijk om toch nog meer te kopen want 5 cent die ze mogen houden is toch nog te weinig dan gaan hun kassa's niet open,
alé alé komaan he seg...
Dit voorval was vandaag 20-5-2014 in Carrefour Borsbeek
Je komt binnen en ziet personeel lopen met t shirts met op de rug gedrukt.....WIJ HELPEN U GRAAG VERDER ??????? Dan de jarenlange slogan....KEER TEVREDEN TERUG..... Is echt niet van toepassing in jullie warenhuizen.
Vroeger waren het cheques van 5 euro en kon je die samenvoegen van meerdere personen om BV inkopen te doen samen voor een feest.
NU KAART WEG------GELD WEG.
PS Vanaf heden zijn we tot besluit gekomen dat we naar andere grootwarenketens inkopen zullen maken, die niet van die absurde reclame maken maar waar
je wel oprecht je geld dat je toekomt kunt benutten .
Onze slogan....WIJ KEREN NOOIT MEER TERUG

Gepost door: Patricia | 20-05-14

Klacht carrefour
We willen hier een melding doen daar we helemaal niet gediend zijn met het gedrag van Carrefour en kassiersters .
Je krijgt de zogenaamde bons van 5 euro als je al voor heel wat geld inkopen hebt gedaan.....
Ne mens komt van de ene ontgoocheling in de andere, ( netjes gezegd )
1. Handtas gestolen geweest>>>> dus kaart kwijt.
Nu, ik krijg op mijn naam en adres post met formulier waarop staat dat ik recht heb op een bon van 5 euro op het kaartnummer xxxxxxxx + staan er nog overige punten op. Ik dien het formulier in en krijg ticket van 5 euro, nu komt het..... inkopen gedaan en komen aan kassa waarop een zeer onvriendelijke kassierster zegt ja madam da gaat ni he, geen kaart geen 5 euro, ik ja maar ik heb die kaart niet meer, ja das spijtig voor u (op zeer sarcastische manier )
Dus madam gooi die 5 euro maar in de vuilbak !!!!!!!! Mooi is dat, Carrefour ik keer tevreden terug, ja vergeet dat ook maar !!!!!!!!!

2. Ben vandaag met vriend samen aan kassa, hij heeft 2 tikketten van 5 euro hij koopt daar 2 boekjes van samen een bedrag van 9,95 euro
Hij heeft WEL zijn kaart,,,, Wat krijgen we te horen... Ja meneer da ga ni he je moet voor minstens 10 euro kopen, hij antwoord jamaar geen probleem hou
die 5 cent maar geen probleem, werden we dr afgesnauwd op zeer onbeleefde manier ( dat is nog netjes uitgedrukt ).
Mor da ga ni verstade gij da ni, die kassa ga ni open en verder commentaar op een niet aanvaarbare manier tegenover klanten,
En dat gebeurd wel meer bij jullie kassiersters !!!!!!!!!
Dit is van Carrefour een dwingpraktijk om toch nog meer te kopen want 5 cent die ze mogen houden is toch nog te weinig dan gaan hun kassa's niet open,
alé alé komaan he seg...
Dit voorval was vandaag 20-5-2014 in Carrefour Borsbeek
Je komt binnen en ziet personeel lopen met t shirts met op de rug gedrukt.....WIJ HELPEN U GRAAG VERDER ??????? Dan de jarenlange slogan....KEER TEVREDEN TERUG..... Is echt niet van toepassing in jullie warenhuizen.
Vroeger waren het cheques van 5 euro en kon je die samenvoegen van meerdere personen om BV inkopen te doen samen voor een feest.
NU KAART WEG------GELD WEG.
PS Vanaf heden zijn we tot besluit gekomen dat we naar andere grootwarenketens inkopen zullen maken, die niet van die absurde reclame maken maar waar
je wel oprecht je geld dat je toekomt kunt benutten .
Onze slogan....WIJ KEREN NOOIT MEER TERUG

Gepost door: Patricia | 20-05-14

Klacht carrefour
We willen hier een melding doen daar we helemaal niet gediend zijn met het gedrag van Carrefour en kassiersters .
Je krijgt de zogenaamde bons van 5 euro als je al voor heel wat geld inkopen hebt gedaan.....
Ne mens komt van de ene ontgoocheling in de andere, ( netjes gezegd )
1. Handtas gestolen geweest>>>> dus kaart kwijt.
Nu, ik krijg op mijn naam en adres post met formulier waarop staat dat ik recht heb op een bon van 5 euro op het kaartnummer xxxxxxxx + staan er nog overige punten op. Ik dien het formulier in en krijg ticket van 5 euro, nu komt het..... inkopen gedaan en komen aan kassa waarop een zeer onvriendelijke kassierster zegt ja madam da gaat ni he, geen kaart geen 5 euro, ik ja maar ik heb die kaart niet meer, ja das spijtig voor u (op zeer sarcastische manier )
Dus madam gooi die 5 euro maar in de vuilbak !!!!!!!! Mooi is dat, Carrefour ik keer tevreden terug, ja vergeet dat ook maar !!!!!!!!!

2. Ben vandaag met vriend samen aan kassa, hij heeft 2 tikketten van 5 euro hij koopt daar 2 boekjes van samen een bedrag van 9,95 euro
Hij heeft WEL zijn kaart,,,, Wat krijgen we te horen... Ja meneer da ga ni he je moet voor minstens 10 euro kopen, hij antwoord jamaar geen probleem hou
die 5 cent maar geen probleem, werden we dr afgesnauwd op zeer onbeleefde manier ( dat is nog netjes uitgedrukt ).
Mor da ga ni verstade gij da ni, die kassa ga ni open en verder commentaar op een niet aanvaarbare manier tegenover klanten,
En dat gebeurd wel meer bij jullie kassiersters !!!!!!!!!
Dit is van Carrefour een dwingpraktijk om toch nog meer te kopen want 5 cent die ze mogen houden is toch nog te weinig dan gaan hun kassa's niet open,
alé alé komaan he seg...
Dit voorval was vandaag 20-5-2014 in Carrefour Borsbeek
Je komt binnen en ziet personeel lopen met t shirts met op de rug gedrukt.....WIJ HELPEN U GRAAG VERDER ??????? Dan de jarenlange slogan....KEER TEVREDEN TERUG..... Is echt niet van toepassing in jullie warenhuizen.
Vroeger waren het cheques van 5 euro en kon je die samenvoegen van meerdere personen om BV inkopen te doen samen voor een feest.
NU KAART WEG------GELD WEG.
PS Vanaf heden zijn we tot besluit gekomen dat we naar andere grootwarenketens inkopen zullen maken, die niet van die absurde reclame maken maar waar
je wel oprecht je geld dat je toekomt kunt benutten .
Onze slogan....WIJ KEREN NOOIT MEER TERUG

Gepost door: Patricia | 20-05-14

De commentaren zijn gesloten.