14-08-03

carrefour

Ik was gisteren in Carrefour . Daar hebben ze een snelkassa waar je met 10 stuks door mag .

Ik met mijn tien stuks aanschuiven ...mijn zoontje beslist van 2 pakjes kauwgom er bij te leggen .

En wij vlogen weg !! Ik mocht alles terug  in mijn karretje leggen .

Mijn zoontje vragen om de kauwgom terug te leggen vond ik ook niet eerlijk , dus ben ik maar naar een andere kassa gegaan !

"12 stuks mag niet madam !"
 
Ik zou Carrefour graag een prijs geven ..; een kartonnen troffee " service met een glimlach maar zonder gezond verstand ! " 
 
Ergste vond ik nog dat de mensen achter mij daar natuurlijk hééél blij mee waren want dan moesten ze zolang niet aanschuiven ! 
 
Dus mensen ! geen laatse aankoopjes meer doen aan de kassa want dan krijg je met de regels van Carrefour te maken ......10 !! en geen kauwgommeke méér !!
 

14:10 Gepost door meinona | Permalink | Commentaren (32) |  Facebook |

Commentaren

Een Tip voor de volgende keer Geef je zoontje gewoon het geld voor de kauwgom en laat hem betalen . Dan is hij gewoon de volgende klant en kan jij verder met je 10 stuks en uw zoontje met zijn 2 pakjes kauwgom. ;-)

Gepost door: Fabio | 16-08-03

Hoezo klantvriendelijk! Nou moet het toch niet gekker worden, ik had m'n boodschappen laten staan en was weggelopen!

Gepost door: Esther | 17-08-03

ach Boodschappen laten staan leek mij nu ook zo'n tijdverspilling ...dan moest ik ergens anders toch weer op nieuw beginnen .

Mijn zoontje krijgt volgende keer het geld wel voor zijn kauwgom .
Alhoewel , ik denk dat het niet meer zal gebeuren Ik tel nu wel !!


Maar ik ga nooit niet meer bij die kassierster !!

Mischien kunnen we echt een troffee laten maken voor " de stomste regels " en die uitdelen aan allerlei instanties die hier door mensen aangeklaagd worden !!

Wat denken jullie , makers van dit blogje ?

Gepost door: betty | 18-08-03

in UK In Engeland heeft er ooit een programma geweest " That's Life" , je kon daar ook allerlei klachten uiten . Soms werd er een "job's worth" hoed uitgedeeld aan mensen die de regels van hun firma niet altijd even logisch gebruikten . Als we het geld er voor vinden kan dat op termijn misschien wel !

Gepost door: anoniem | 19-08-03

volgende keer 14 stuks Aan de kassa staat goed aangegeven "10 stuks". Je was gewaarschuwd. Deze keer nam je 2 stukjes kauwgom extra, een volgende keer ook nog een pakje sigaretten, een koele frisdrank, nog wat snoep voor de thuisgebleven kinderen, ..... En al gauw worden je 10 stuks 15, 20 stuks. Denk ook even aan de mensen die wel gedisciplineerd staan aan te schuiven aan diezelfde kassa, en niet meer dan 10 stuks meehebben. Waarrom moet er voor sommige Belgen altijd toch een uitzondering op de regels zijn. Als je dan toh een troffee wil geven, misschien dan voor de meest gediciplineerde Belg met een extra vermelding voor diegene die dit ook nog aan zijn kinderen wil bijbrengen.

Gepost door: Jan Reynaert | 21-08-03

Beste Jan aan discipline ontbreekt het ons echt niet . In tegendeel , wij ergeren ons aan vele mensen die de regels niet respecteren . Maar af en toe zijn regels overtreedbaar ! En dan hangt er wat logica aan vast ...die twee stukjes kauwgom hadden echt niemand langer moeten laten wachten .

Ik werk zelf ook in een winkel , er zijn ook regels , maar af en toe moet je menselijk zijn ! of beter : kunnen zijn !

Wij behoren niet tot de categorie van mensen waar je naar verwijst . Onze kinderen lopen niet los en hebben respect voor andermans eigendom , hoe klein die ook mogen zijn . Wij leren hen ook dat regels nodig zijn om in een maatschappij te functioneren ...maar we leren hen ook menselijk te zijn !

Gepost door: betty | 21-08-03

kinderachtig ik ga vandaag na de carrefour en vraag aan de kassierster of ze mijn stokbroden wilt aangeven in plaats van neer leggen op de band en wat denk je mooi niet ze negeert me als ik vraag waarom ze dat doet zegt ze niks ik zeg hallo ik ben tegen je aan het praten nog altijd niks dan zeg ik jong jong je moeder had je wel wat meer manieren mogen bij brengen waarop ze meteen hardop zegt mijn moeder is dood heel erg oor haar maar daar heeft ze niet op gewacht met antwoorden waar iedereen bij is jong jong ik vraag me af waar is dat nou goed voor

Gepost door: jacqueline | 06-02-08

Aankoop dvd-box die hard Geachte, 14 dagen terug kocht ik de dvd-box "die hard", nu gisteren, toen ik wou kijken naar "die hard 4.0", moest ik vaststellen dat ik lucht had gekocht, want de zo genaamde dvd zat helemaal niet in zijn box. daar ik mijn rekening niet meer heb van, 14 dagen terug, kan ik, de carrefour kennende, natuurlijk fluiten naar mijn dvd, want het is jullie woord tegen dat van mij, 1 miljoen klanten per dag moet je verdienen. maar uit ervaring weet ik, zonder rekening geen klachten, bij jullie. dus ik zal de volgende keer 2 maal nadenken voordat ik bij jullie nog een dvd zal kopen

Gepost door: Georgy Bosmans | 13-04-08

Kauwgom Eigenlijk zie ik het probleem niet !!!
Als je zoontje 2 pakjes kauwgom neemt en de kassierster zegt, hier 10 stuks, oké dan neem je toch 2 balkjes met de kauwgom er tussen en de volgende klant (je zoontje) betaalt de 2 pakjes kauwgom. Klaar is kees

Gepost door: Ella | 03-09-08

Garantie? In carrefour "gsm's" gekocht en vertonen gebreken aan het scharnier, na iets meer dan 1 jaar. Gsm blijft niet meer dicht. Veel software fouten, en 1 toestel moet afgezet worden wanneer men het fototoestel wenst te gebuiken. Dit heeft niets met vallen, waterschade enz... te maken.
Al 1toestel afgegeven voor herstelling zodat we niet zonder gsm zitten (bellen kan nog). Nu de melding " is geen garantie". Kosten zijn 120euro voor de herstelling. Of 50euro voor het bestek en dan krijg ik mijn kapot toestel terug. Of gratis als ik de GSM afgeef.
Waar sta ik nu?
Koop morgen iets van 1000euro, herstelling dan mss 1500euro, terugkrijgen 800euro. Gratis als je alles afgeeft...goe gevonden! WAT EEN GARANTIE...

Gepost door: Justme | 07-02-09

10max Snoep staat er om juist op het laatste nog wat mee te nemen als je staat aan te schuiven....mss en bordje; enkel voor mensen die nog geen tien produkten hebben! Of elk artikeltje apart betalen ;-)

Gepost door: Justme | 07-02-09

Happydays punten contra Carrefour Bonus Card punten Geacht Carrefour-team,

recent werd ik geconfronteerd met een sterke reductie van mijn saldo gespaarde Happyday-punten. Contact met de helpdesk van Happyday leverde mij het commentaar op dat het puntensaldo slechts drie jaren geldig blijft. Na de jaarwisselng bleek mijn saldo gereduceerd met bijna 4000 (vierduizend) punten.
Ik vind deze handelwijze incorrect. Volgens Happydays zouden de geldigheidsvoorwaarden op het Internet gepubliceerd zijn. Dit heb ik niet kunnen terug vinden.
Kortom de geconvisceerde punten zijn allen verworven door inkoop bij de Carrefour. Ik wens deze punten terug. Zo niet worden GEEN inkopen meer gedaan bij de Carrefour.
Met vriendelijke groeten,
Ferdinand, kaartnummer 2 291009800564

Gepost door: Ferdinand van den Hoef | 23-03-09

Happyday punten contra Carrefour Bonus Card Geacht Carrefour-team,

mijn Happyday puntensaldo bleek na de jaarwisseling gekort met bijna 4000 punten.
Ik wens deze geconfisceerde punten terug.
Het puntensaldo werd opgebouwd door aankoop bij Carrefour Malmedy.
Gelieve uw actie. Ik neem geen genoegen met de mededeling dat de punten slchts drie jaren geldig zijn. Dit is mij onbekend en met deregelijke voorwaarden wordt ook niet gepubliceerd!
Krijg ik GEEN reactie dan worden geen inkopen meer gedaan bij Carrefour.
met vriendelijke groet,
Ferdinand kaartnummer 2 291009 800564

Gepost door: Ferdinand van den Hoef | 23-03-09

sparen zegels voor niets ik heb zegels gespaart om kookpoten te kopen ik her er zes stuks nu dat ik spaart ben kan ik mijn kookpoten niet krijgen elke keer dat ik acter ga ze zegen dat nog zal nog binnen komen ik ben zes weken bezig is dat rectwaardig ?zegels sparen voor niets ....

Gepost door: fatmac | 25-11-09

senseo Ik kocht in de carffoer te Westerloo een senseo.
Voor een cadoo Bij aancomst thuis teste ik het toestel .
En wat bleek er te bebueren het water liep of zeek er uit. Ik terug naar de carfoer in Westerloo en daar wilde ze het aparaat niet terug pakken wegens higiene. dus ik blijf met een kopote senseo zitten of wel moethet naar de hersteldienst .
In het regelement staad dad omruilen binnen de 8 werkdagen moet .Dus er is geen reede om het niet terug te neemen wand ik heb het dezelvde dag nog gekocht.
En vrindelijk zijn ze daar ook niet .Dus ik koop nooit ieds van electr aparaaten daar.



Gepost door: karel | 28-12-09

zure producten - houdbaarheid verstreken in rekken Beste mensen, let op met houdbaarheidsdatums in uw Carrefourwinkel.
Ik heb twee dagen geleden 3 stuks 'Danone Cottage Cheese' gekocht en die smaakten helemaal niet lekker. Bleek dat 2 van de 3 potjes meer dan 3 weken overtijd zijn. Het is voor mij de eerste keer te mogen ervaren hoe erg dit een zieke persoon kan treffen. Mijn vrouw is terminaal ziek tengevolge van borstkanker en nam de eerste happen. Toegegeven, een blijkbaar blind vertrouwen in de supermarkt was hier in gebruik daar ik de datums niet gecontroleerd had
(zou niet hoeven ook toch?). Mijn vrouw heeft de ganse dag en nacht last gehad van maag en darmen bovenop alles wat haar medicatie reeds meebrengt.

Fin, ironisch toch, enkele dagen nadat ik lees dat Gérard Lavinay verkondigt dat Carrefour de koning van de voeding zal worden binnenkort.

Ik vertik het zelf tijd en geld te steken om terug te gaan naar een Carrefour (Sint Denijs Westrem)die ik bijna nooit bezoek. Het zou een standaard-service moeten zijn trouwens dat slechte produkten opgehaald worden, of de klant moet gecompenseerd worden voor vervoerskosten en tijd.
Ik heb gebeld met de vraag de potjes te komen ophalen en nu een uur gewacht op een reactie daaromtrent van de manager, maar die blijft uit.
Als dergelijke zaken niet vlug genoeg kunnen behandeld worden dan gaat het op het net.

Ik hoef m'n centen ondertussen ook niet terug daar ik al evenveel kwijt ben aan tijd en telefoon.
Danku Carrefour!

Gepost door: Rudy Vereecke | 03-03-10

Ik ga graag bij de kleine carrefour winkel hier op de hoek, en ik ben een fervent drinker van ice-tea mango en perzik
Groot blijft mijn verbazing dat kleine winkels geen mango of perzik mogen inslaan..alleen de gewone ice-tea mag
De zaakvoeder van het filiaal heeft dit al meerdere malen in zijn bestelling meegegeven , getelefoneerd naar de beslissers van carrefour maar het haalt niets uit ..mango en perzik is voor de grote filialen
Dus haal ik mijn ice tea voortaan bij de Delhaize waar ze niet zo een idioote filosofie hebben
Ik kan enkel vertellen dat ik in een Amerikaans bedrijf werk en als er iemand zo een domme beslissing zou nemen dan werd hij ( terecht) onmiddelijk en onder begeleidind naar huis werd gestuurd ...hij zou dan wel met open armen ontvangen worden bij Carrefour

Gieke

Gepost door: Gieke Merckx | 21-08-10

ik was gisteren in de carrefour turnhout met een inktpatroon van het merk carrefour H56 (dit op aanraden van een van hun medewerkers, ik koop normaal altijd originele) die ik 14 dagen geleden had gekocht. Ik had hem eergisteren uitgepakt en geplaatst in m'n printer maar die gaf steeds een fout melding.
Toen ik ze wilde omruilen vertelde de diensdoende medewerkster me dat ze deze inktpatronen niet wenst te verkopen omdat er veel problemen mee zijn.
maar ik mocht ze niet omruilen en kreeg ook mijn geld niet terug.
Met andere woorden gezegd hou je rommel en koop nu maar een originele.
Vanaf nu koop ik daar nx meer!!!!!

Gepost door: willy | 21-08-10

ik doe mijn boodschappen op woensdag 6 okt in carrefour lange lozanna heb een artikel nodig weer niet aanwezig krijg antwwoord komt binnen op donderdag .ga vrijdag 8okt terug is niet binnen heb 200 punten er is beloofd dat ze er iets zouden aan doen de winkel verantwoordelijke komt nee dat gaat niet zegt 3x koop iets anders ik Zeg 3x heb niets anders nodig de 4x koop iets anders ik antwword ik spreek toch vlaams hij ik ook dus mijn 200 punten naar de kl.... is dat service

Gepost op 10 10 2010 door Mevr maris

Gepost door: maris marcel | 10-10-10

Geachte, ik wil een klacht indienen tegen carrefour voor onbeschofte omgang met klanten door medewerkers.
Ben razend, maar koelbloedig door dit aan u op deze manier te vragen omdat ik na meermaals een brief te sturen geen antwoord kreeg van de directie van Carrefour te Westrlo.
Gelieve nodige intstanties te vermelde in uw antwoord.
Hoogachtend.

Gepost door: Sergeo | 10-10-10

Consumentenbescherming PROBLEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geachte heren, ben genoodzaakt op u beroep te doen en dat voor hulp. Zal u in het begin de situatie schetsen die tot stand kwam tussen mij en werkers van Carrefour. Directeur Katrien De Lange’s faxnummer: 014/270675 tel 014/ 27 06 11
Op 08.07.2010 schafte ik een Samsung M8800 aan met een factuur Nr:1898892 voor 379 euro. In het begin werkte deze heel goed en opeens hield het toestel op met reageren en ging ik hem teruggeven op garantie.
Op 31.08.2010 gaf ik het toestel terug op garantie zonder een enkele opmerking. Het was nog beschadigd, nog gebroken of bekrast. In ontvangstbewijs staan ook geen opmerkingen, het werd gewoon aanvaardt op garantie. Zelfs meer, het werd mij beloofd binnen twee weken terug te bezorgen. Daarna begon het allemaal.
Men belde mij op 17.09.2010 rond 20h00, men stelde zich voor als een winkelmedewerker en vertelde mij dat het toestel niet gerepareerd zou worden omwille van te duur en hing op. Dus belde ik naar de winkel voor meer informatie, maar stootte op een muur. Daarom schreef ik een brief, maar kreeg geen antwoord ondertussen ging er tijd voorbij. Waar mijn toestel was en wat ermee aan de hand was legde niemand uit. Dus schreef ik een tweede brief en faxte deze naar Katrien De Lange, de directeur.
Nog wil ik u vertellen dat ik invalide ben met 80% toegekende invaliditeit, met een gebroken rug en om mij elke dag naar de winkel te begeven moet ik mij altijd op andere mensen toevertrouwen. Van Herentals naar Westerlo en terug.
Uiteindelijk werd dit alles mij teveel. Snel nog vermelden dat het toestel een cadeau was voor mijn dochter, zij studeert op internaat en dus ontstonden er grote problemen met communicatie.
Ik ging nogmaals op 28.09.2010 naar Carrefour te Westerlo, van moment dat ik mij begaf aan afdeling van elektronica overdonderde mij een bediende met gebrul van “ U zal voor alles opdraaien!” Op dat moment zag ik in zijn handen iets wat hard op mijn bezit leek of met mij te maken zou kunnen hebben.
Dus legde ik rustig uit dat ik niet zou moeten betalen omdat het toestel garantiewaardig is en het toch daardoor hersteld zou worden. Althans daar dient een garantie voor. Echter bleef de bediende mij toespreken met een verheven stem en zo ongelofelijk neerbuigend. De verkoper begon een nummer onder mijn neus te schuiven, geschreven op een stuk papier en riep mij toe dat het hem gezegd werd dat het toestelherstel veel te duur was om plaats te vinden, dat het mijn fout was en dat ik het toestel brak. Men vertelde mij dat zij diegene zijn die beslissen wie betalen moet en wie niet. En, begonnen te lachen.
Mijn antwoord op dat alles was dat ik al lang op een officieel antwoord aan het wachten ben en het goed zou zijn wat ze mij daar vertelden op papier zouden zetten, officieel.
Daarop kreeg ik geen antwoord. Ik vroeg hen hoe het kwam als het toestel door mij gebroken werd dat ze het aanvaardden, dat is het bewijs dat het telefoon niet gebroken was toen het werd meegegeven.
Heb ook na dit alles gezeg dat het zeer onbeschoft is en dat ik het niet zal dulden, vroeg de verkoper zijn naam waarop ik als antwoord kreeg dat hij zijn naam enkel aan politie gaat vertellen en dat ik er niet op moest wachten. Ik kreeg pijn in mijn hart en ben vertrokken.
Wil even bij vermelden dat in de laatste vier jaar, ik zeven operaties heb gehad, ook op mijn hart!
Dit alles gebeurde op 28.09.2010 in Carrefour te Westerlo, Veldstraat 12 om 15h20, het is heel gemakkelijk te achterhalen wie mij op deze manier en onbeschoft te woord heeft gestaan.
Hierbij stel ik mezelf de vraag hoe het eigenlijk zit, wie is er voor wie?
Winkels voor ons of wij voor de winkels? Om daar afgebruld te worden, verkopers doen wat ze willen. Hebben wij ondertussen geen wet meer in de winkels? Als de directeur zich veroorloft om de vragen van de klanten niet te beantwoorden, wat zal er dan voor sfeer heersen in de groep? De verkopers zijn onbeschoft en stellen zich niet voor, zijn absoluut zeker van hun doen en laten!
Naar mijn mening als dit voorval de kranten haalt zullen er ongetwijfeld veel oude mensen en invaliden er weerklank in vinden van dezelfde brutaliteit in deze winkel, misschien zelfs van dezelfde mensen.

Ik vraag u om hulp in deze situatie en het nodige te doen, het probleem is veel dieper.
De directeur spuwt op de klanten, heeft geen antwoord op de brieven, is nalatig in zijn of haar directe plicht en daar zijn de werkers het beeld van. Zijn volledig zeker van eigen ongestraftheid. Als ze het zich kunnen veroorloven zo op hun werk te zijn, kunt u dan voorstellen hoe ze dan in het leven zijn? Denk dat deze mensen zelfs gevaarlijk zijn en hun daden mogen niet onbestraft blijven. Ze letten niet op de regels en er is geen wet voor hen. Vraag U mij te helpen en te redden van zulke lui, ik ben invalide, het is ondenkbaar in mijn eentje tegenover hen op te nemen. Ik ben een eerlijke klant. Ik heb geld betaald. Gaf het toestel onder de garantie terug binnen de garantieperiode. Het werd aanvaardt om onder garantie hersteld te worden. Ik vraag niets bovennatuurlijks of wat te veel is. Waar is deze marteling goed voor? Of is in deze winkel een ander overheid bezig? Of bevinden wij ons niet in Belgie? Daar waar de democratie helemaal van boven staat en het respecteren van de wet op alle niveaus gebeurd. Dat wat het fundament van elk land is!

In bijlage bij deze brief, zend ik ook alle documenten en schrijven op naam van de directeur Katrien de Lange. Ik zou willen hoopen dat ze de schuldige beloont.
Eerder vaste klant van Carrefour te Westerlo in Veldstraat 12.
Het zou fijn zijn dat mijn verhaal kranten en televisie haalt zodat alle bestolen, belogen en vernederde mensen kunnen geholpen worden.
Sereda Alexander
Tel/fax 014/21.81.18
e-mail: sanechka8yandex.ru
Toestel: Samsung M88000, Serie:356325/02/108815/9, referentie: IAN8808993083787
Herstelbon:0419C2173
Winkel: Carrefour, Westerlo, Veldstraat 12 tel: 014/27.06.11
hieronder kopie van mijn eerder schrijven

TO DIRECTEUR *CARREFOUR* IN BELGIUM, IN WESTERLO – KATRIEN DE LANGE

Beste, op vrijdag, 17 september 2010 ongeveer rond 20h00 heeft zich iets voorgedaan waarmee ik niet echt raad mee weet.
Bij het begin:
08.07.2009 kocht ik een Samsung M-8800, factuur: 1898892 in NV Carrefour te Westerlo in Belgie.
Deze werkte lang naar behoren en opeens was het kapot.

Op 31.08.2010 gaf ik hem terug op garantie in uw vestiging te Westerlo.
Herstelbon 0419C2173, referentie IAN 8808993083787, 31.08.2010.
Uw werkster nam het toestel goed in ontvangst en onder garantie. Mij werd beloofd om mijn toestel binnen de twee weken gerepareerd en volledig in orde terug te bezorgen en dus bleef ik rustig wachten tot deze hersteld zou worden.

Opeens op 17.09.2010 rond 20h00 belde mij een vrouw en stelde zich voor als werkster van Carrefour en vertelde mij dat het reparatie niet kon uitgevoerd worden omwille van te duur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heren, wat heb ik ermee te maken???? Het toestel is op garantie in uw bezit en geloof mij dat het niet uitmaakt wat en hoeveel daar kost. Gelieve het te maken, mij een ander in ruil te verschaffen of graag mijn centen terug. Anderzijds ben ik gewoonweg genoodzaakt deze kwestie voor rechtbank te brengen en u te vervolgen.
Graag/gelieve orde te brengen in uw kringen waar ze naartoe bellen en wat ze uithalen!
GSM Samsung werd u in ontvangst gegeven onder garantie op 31.08.2010, elk aanvaardbaar termijn is voorbij.

Ik koop bij en betaal u geld en u bent verplicht uw taak te vervullen.

20.09.2010 Hoogachtend Sereda Alexander
2200Herentals.
Goudbloemstraat 8.

Goedendag,
Er zijn al veel dagen voorbij na dat ik een brief een brief heb geschreven in verband met de reparatie van de gsm ; Samsung M-8800.
Herstelbon ; 0419C2173, referentie IAN 8808993083787, binnen gebracht op 31.08.2010
Nog altijd hebben wij geen antwoord gekregen van u. Ik ben gehandicapt met 80% invaliditeit
. Ik ga nog een week wachten , als ik dan geen nieuwe of gerepareerde gsm krijg, dan ga ik naar het OCMW een advocaat zoeken en begin ik een process.
Ik hoop dat u deze brief goed begrijpt, ik wil gewoon dat jullie jullie taak als verkoper tegenover een klant uit voeren in verband met garantie.
Alexander Sereda. 28-09-2010 2200 Herentals .Goudbloemstraat 8. Tel/fax : 014 21 8118

Gepost door: ALEXANDER | 11-10-10

Ik wou enkel opmerken dat het gebruik van de VISA-waardebonnen van 5 Euro in de Carrefour-vestigingen één groot boerenbedrog is. De mensen zijn pas geïformeerd nadat ze de kassa zijn gepasseerd in lettertje die amper 1 cm groot zijn. Daarenboven moet ik toegeven dat, niettegenstaande ik als eerste uit de wetenschappelijke A bent gekomen uit het Onze-Lieve-Vrouwecollege in Oostende, ik er geen iota van snap. Hoe moet een simpele burger daar dan nog iets van begrijpen?

Met misnoegde groeten

Yann

Gepost door: Yann Hollevoet | 31-12-10

heb een paar dagen geleden vlees aan gekocht in de carrefour m2 maasmechelen moet zeggen, van slechte kwaliteit en bij het aan bakken stonk het al ik zou hier niks over schrijven moest het eenmalig zijn.
maar heb het bij de akties toch een paar keer ondervonden het ergste was bij de laatste aankoop van blinde vinken het gehak stonk
hoop door deze mail een verandering te ondervinden
grt n. m.

Gepost door: nadia | 05-01-11

In het restorant van carrefour is het vies en vuil ik vraag me af waar daar de hygiene
naartoe is,vieze boel is het daar
Ik ga er niet meer

Gepost door: Georges | 15-01-11

Wanneer gaan ze de rotte karrekes eens weghalen of repareren? Ik heb vorige keer 5x moeten veranderen omdat die wielen kapot waren of krom stonden. Als zwangere vrouw met een volle kar rijden waarvan de wielen niet willen meedraaien... Dat is het niet ze!

Gepost door: Trinity | 17-05-11

beste
ik heb mijn punten kaart al jaren +- 10/15 jaar ,maar spaar altijd voort om zo mooi mogelijk cadeau te bekomen ,nu ga ik winkelen met de zelf scanner en komt op mijn kaart de naam els te voorschijn ,ik ken geen els ,nu komt mijn vraag of u mijn kaart waar ik al zoveel jaren mee winkel op mijn naam kan zetten , ik ga altijd winkelen in oostakker ,af en toe eens in st. kruis (brugge) maar meestal in wetteren ,misschien kan u dat natrekken zodat u ziet dat ik niet lieg .indien ik mijn punten niet op mijn naam krijg dan blijf ik niet langer carfour klant .
waarschijnlijk is die kaart ooit verwisseld aan de kassa ,ik heb er anders geen uitleg voor. en in al die jaren zijn er nooit geen punten van mijn kaart gegaan door die zogezegde els.
graag een mailtje van uwentwege terug aub.
met vriendelijke groet.
van vaerenbergh de bruyne
wanzelesteenweg 82
9260 serskamp

Gepost door: georgette de bruyne -van vaerenbergh | 09-06-12

straf de 14de dus gisteren staat de koffie in reclame,
blijkbaar was die dan al verkocht met palletten en nergens meer te verkrijgen
overal opgekocht
dus
voor mij ook een dikke maffia!!!

groetjes anne-marie

Gepost door: anne-marie gabriele | 15-11-12

ik kocht orginele inktpatronen van hp in gb westerlo op 10/12/2012
ik plaats deze in mijn nieuwe hp printer maar er komt op de printer
aangegeven dat ze leeg zijn na enkele malen te proberen werkt
het niet ga op 11/122012 terug met mijn inktpatronen en zeg dat ze leeg zijn
dat zul je dan zelf ma moeten regelen met hp zegen ze daar dit kan toch niet
als julie problemen hebben met spullen die bij julie zijn verkocht zijn julie daar
verantwoordelijk voor gb. en moeten jullie met hp onderhandelen en niet jullie
klanten zo zit de wetgeving ineen ma ja grote holdings dienen alleen voor de
mensen optelichten. geld verdienen dat is het enige wat telt bij deze firma s
ik ben men centen ook weer kwijt voor niks dank u gb westerloo voor de
goede service ze moesten julie alemaal sluiten grote lullen
het was beter dat de regering investeerde in kleine betrouwbare winkels dan
in julie grote holdings die niets anders doen als geld aannemen van regering
wand anders zoveel a den dop kleine handelaars als vroeger veel beter voor
de konsument en kost veel minder voor de belastingbetaler en je word er nog geholpen
bij jullie niet alleen opgelicht

Gepost door: van de paer | 12-01-13

M.M.
Uw sogan indachtig, "niet tevreden geld terug, met de glimlach", en zonder discussie is duidelijk louter een slogan. Toen ik vorige week een dubbele inkt cartouge kocht voor mijn HP printer. Bleek tijdens de montage dat het om een verkeerde nummer ging. Ik heb HP 300 nodig en kocht 301. Toen ik me terug aanmeldde aan de balie van uw filiaal in Brasschaat Centrum Bredabaan, werd de terugbetaling geweigerd omwille dat het pakket open was. Uiteraard was het open, gezien ik de miskoop pas vaststelde bij installatie.
Ik hou eraan deze houding zeer sterk te betreuren, omdat ofwel de bedriijfscultuur niet in overeenstemming is met de slogan, ofwel uw slogan niet overeenstemt.

Gepost door: verhelst | 30-01-13

ik heb een brief gestuurd op 13.12.2013 naar de klantendienst van Carrefour,
Tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen.
Ik wens klacht neer te leggen bij de directeur-generaal.
Wie kan mij aan zijn naam en adres helpen?

Gepost door: Veys Julien | 06-01-14

PAKJE OPEN, EN GE KUNT NAAR DE POMP LOPEN !!!!

Misschien een idee voor een nieuwe slogan.
Heb 2 gsm's en 2 bijhorende pakjes screenprotectors gekocht in carrefour Hasselt.
Screenprotectors zijn van het merk azuri en zitten in ONDOORZICHTIGE verpakking.
Bij thuiskomst bleek dat er in geen een van de 2 verpakkingen iets zat.
Aan de klantendienst werd ik doorverwezen naar de afdeling Elektronica.
Probleem aan verkoper uitgelegd en na wat over en weer getelefoneer, kreeg ik te horen dat ik de verpakkingen NIET HAD MOGEN OPENEN en dat ze niets konden doen voor mij.
Mijn bescheiden mening is dat men een ondoorzichtige verpakking moet openen om te kunnen zien of er iets in zit.
Op mijn vraag hoe men dat anders kan controleren, kreeg ik niet direkt een antwoord.

Pas na een tijdje kreeg ik dan te horen dat ge de verpakking ondersteboven moet houden en dan schudden tot men iets kan zien via klein gaatje waar men de artikelen mee ophangt.

Tot zover de service

Gepost door: Henny | 08-05-14

Ik deed onlangs mijn laptop binnen om te herstellen omdat mijn scherm stuk was. Toen ik hem 5 weken later terugkreeg bleek dat al mijn bestanden gewist waren.
Waaronder al mijn foto's en filmpjes van de kinderen enz... Ook al mijn geinstalleerde programma's waren gewist. Kan dit zomaar? Kan ik daar iets aan doen?

Gepost door: Robie Gils | 23-08-14

Post een commentaar